Lentopallolähettiläs vierailulle seuraanne?

30.8.2022

Hyvä seuraväki,

Etelän alueella kuten koko Suomessa on poikaharrastajien määrä on huolestuttavan matala. Esla haluaa olla omalta osaltaan mukana tukemassa positiivista kehitystä poikaharrastajien määrässä ja tarjoaa palvelun seuroille Lentopallolähettilään.

Lentopallolähettiläänä toimii Ari Paloniemi.

Lähettilästoiminta on suunnattu seuroille avuksi markkinoimaan lentopalloharrastusta nimenomaan uusille poikajunioreille.

Lentopallolähettiläs tulee kutsusta Teidän seuraanne vetämään harjoitukset. Harjoitusten yhteydessä voitte markkinoida lajia uusille harrastajille ja kertoa missä ryhmässä voi jatkaa harrastamista. Tai perustaa kokonaan uuden ryhmän uusille innokkaille poikaharrastajille . Löydätte varmasti erilaisia mahdollisuuksia toteuttaa ryhmiä, joihin uusien on helppo tulla mukaan.

Seuran tehtäväksi jää järjestää sali ja välineet lähettilään käyttöön.

Ajankohta syys-lokakuun aikana. Palvelu on seuroille ilmainen.

10 ensimmäistä seuraa saavat Lähettilään vierailulle. Ensisijalla Lentopallolähettilään vierailulle ovat uudet seurat ja seurat, joissa poikajunioreita on vähän.

Teimme Teille seuroille käyttöön flyer- pohjan, jota voitte käyttää Lentopallolähettilään markkinointiin tai muuhun haluamaanne tarkoitukseen. Pohjaan voitte lisätä esim. oman seuran logon ja tekstiä. Pohjat on toteutettu PowerPoint- ohjelmalla. Molemmat pohjat ovat yhtenä tiedostona, joista voi itse valita kumpaa käyttää.

Mikäli seurassanne on kiinnostusta vastaanottaa Lähettiläs ja/tai flyer- pohjan, ilmoittakaa mahdollinen ajankohta ja yhteystiedot Esla:n poikien päävalmentajalle Juha Laurilalle, juhalaurila123@gmail.com

Lentisterveisin

Etelän aluejaosto