B-ikäisten aluejoukkueiden SM-kisat Helsingissä

19.9.2022

B-ikäisten aluejoukkueiden SM-kisat Helsingissä pe 23. - su 25.9.2022

Saapuminen Helsinkiin majoitushotelliin klo 15:00 mennessä eli noin klo 14:30-15.

- Ensimmäiset toimet hotellilla ovat majoittuminen järjestäjien ohjeiden mukaisesti omaan majoitushuoneeseen sekä perään varusteiden jako oman joukkueen valmentajien johdolla.

- Varusteiden jaon jälkeen joukkueet toimivat valmentajien johdolla pitäen palaverit ja siirtyen pelipaikoille.

- Seuraavaksi ottelut alkavat kello 17:00 ja sen jälkeen syödään päivällinen ottelupaikalla.

- Molemmat tyttöjen joukkueet ja poikien 1-joukkue pelaavat Pasilan Urheilutalolla. Poikien 2-joukkue Mäkelänrinteen hallilla Kaikilla on perjantaina kaksi ottelua.

TÄRKEÄÄ!

- Huomioikaa perjantaipäivässä illan aikataulut, eli ajoittakaa ruokailu jonnekin alkuiltapäivään mahdollisuuksien mukaan, ja varatkaa välipalaa mukaan kisapaikalle, koska kaikilla joukkueilla on perjantaina kaksi ottelua, klo 17:00 ensimmäiset pelit ja klo 19:20 toiset pelit, Etelän joukkueiden päivällinen on vasta pelien jälkeen noin klo 20:00-20:30… päivällinen Pasilan hallilla, kuten myös viikonlopun muutkin ruokailut tytöillä(lounas, päivällinen). Poikien ruokailut ovat perjantaita lukuunottamaat joko Pasilan tai Mäkelänrinteen hallilla(riippuu pelipaikasta). Aamiaiset syödään hotellilla, lisäksi iltapalat otetaan hallilta mukaan ja syödään hotellilla.

- Muistakaa ottaa lämppäpaita (sininen nimipaita) mukaan kisoihin, kuten omat tossut, polvisuojukset, hihat, yms pelivarusteet... tytöillä myös omat mustat mainoksettomat pelihousut. Pelipaita ja veryttelyasu tulee ESLAlta, joista paita jää pelaajille omaksi kisojen jälkeen.

-Hotellimajoitus, joten makuualustaa ja makuupussia ei tarvitse.

- Hoitakaa tulevan kauden pelipassi kuntoon ennen alue SM-turnausta!

- Kisaviikonloppu jatkuu ohjelman mukaan oman joukkueen valmentajien johdolla, majoituskoululla "päällikköjä" ovat majoitusvalvojat, joiden ohjeistuksien mukaan eletään, ja he ovat myös auttavat kädet, jos tulee ongelmia tai jotain muuta hätää. ESLAn puolelta yhteyshenkilö kisoissa on Minna Saarinen, joka myös apuna tarvittaessa kaikissa eteen tulevissa asioissa.

- Yhteiset säännöt kisoissa ovat samat kuin leireilläkin, eli hiljaisuutta noudatetaan, ei nautita ollenkaan kisojen aikana herkkuja ja limuja, vapaa-aikana ei poistuta majoituskoulun alueelta... välttämättömissä tilanteissa edellä mainittujen (valmentajat, majoitusvalvojat) luvalla hoidetaan asiat parhain päin... Eli yksinkertaistettuna ollaan kuin urheilijat :-)

- Alue SM-kisat on "iso juttu", jonne pääseminen on jo hieno saavutus, vielä hienompaa on olla siellä uteliaalla ja avoimella mielellä, uskaltaen pelata täysillä alusta alkaen, kommunikoiden rohkeasti, kannustaen omat pelikaverit hurjaan kiitoon, kunnioittaen vastustajia, jotka ovat joillekin hetken päästä ehkä omia pelikavereita nuorten maajoukkueessa... Eli Rohkeasti, Reilusti ja Reippaasti pelaten tulee varmasti paras tulos myöskin!

Jos kannustajat eivät pääse paikan päälle, niin mahtava tilaisuus on seurata kisoja striimien välityksellä. Näitä pitäisi tulla joka ottelusta joka ottelupaikalta. Toivotaan, että yhteydet toimivat!

Kisasta ESLA kustantaa osan ja pelaajien omavastuuksi jää tänä vuonna 185 €. Maksetaan Suomisportin kautta.

Osoite Scandic Hotel, Pasila  Maistraatinportti 3, 00240 Helsinki

Pelipaidat ja verkkarit jaetaan joukkueen majoitushotellissa  ja edustusasussa liikutaan kisojen ajan.
Ne kenellä nimipaita oli tilauksessa, saavat ne Minna Saariselta.

Minna Saarinen toimii kisoissa koko porukan yhdyshenkilönä ja hän on majoittautunut hotellille.

Tyttöjen ilmoittautuminen
Poikien ilmoittautuminen

Majoitus:
Scandic Hotel, Pasila  Maistraatinportti 3, 00240 Helsinki
Ottelut:
Pasilan Urheiluhalli ja Mäkelänrinteen Urheiluhalli

Molempien finaaliottelut pelataan Pasilan Urheiluhallilla sunnuntaina  25.9 klo xx.

Majoitushotellin ja pelipaikkojen alueelta ei saa kisojen aikana poistua ilman valmentajan tai majoitusvalvojan lupaa.

Tankkaa ja valmistaudu jo viikolla turnaukseen myös ruokailun kautta. Tiedossa on useampia kovia otteluita viikonlopun aikana. Ota matkaevääksi nestettä (myös ihan pelkkää vettä juomaksi) ja matkan pituudesta riippuen välipalaa. Suositeltavia ovat erilaiset rahkat, hedelmät ja leipää/sämpylää.

Muille päiville et tarvitse välipalaa. Ne tehdään ruokailusta tai valmennuksen toimesta tarvittaessa. ENERGIA-juomat, -patukat ym. leirien tapaan KIELLETTY!

Valmentajilta saat leirillä tietoa terveellisestä urheilijan ravitsemuksesta ja lisäksi tässä on linkki Urheilijan ravitsemusoppaaseen.

Kisoihin matkustetaan omilla kyydeillä, sillä nämä ovat ns. kotikisat.

Convid-19

Vastuullisesti

– Ajattelethan muita ja osallistut tapahtumaan vain täysin terveenä ja oireettomana.

– Pidäthän huolta hyvästä käsihygienista koko tapahtuman ajan

– Pidäthän mahdollisuuksien mukaan turvaväliä toisiin

– Tapahtumassa ei kätellä toisia. Tarpeetonta fyysistä kosketusta tulee välttää tapahtumassa

– Yski aina kertakäyttöiseen nenäliinaa ja tämän puutteessa hihaan, hävitä kertakäyttöinen nenäliina roskakoriin välittömästi käytön jälkeen